17 Eylül 2012 Pazartesi

Makyaj denemesi

5 yorum:

  1. merhaba :) göz pınarlarına sürdüğün ürünü ve markayı öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  2. amanin tatlım ne çok şey sürdün yüzüneeee
    zaten sabahları 45dk da zor hazırlanıyorum bu kadar şey sürersem öğlen giderim artık işe :D ama senin elin alışmış çok pratik yaptın
    ben sadece pudra eyeliner kalem rimel allık ruj o kadar :((

    daha çook video izlemeliyim sanrım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sabahları 15 dk gibi kısa bir sürede hem kıyafetlerimi giymiş oluyorum hem cildimi temizleyip hem de makyajımı yapabiliyorum, rutin olunca pratikliğe de alışıyor insan daha kısa sürede yapıyor :)

      Sil
  3. inanmıyorumm :D
    45dk ben giyiniyorum saçımı yapıyorum makyaj yapıyorum
    oğlumu kaldırıp giydirip kahvaltısını yaptırıyorum
    şöyle bi evi toplayıp nefes nefese kalıp işe gidince dinleniyorum :D

    ama kullandığın ürünleri ne işe yaradıklarını markalarını filan yazssaydın keşke
    o T bölgene sonradan sürdüğün şeyi ilk başta göz altına sürdüğün koruyucuyu filan merak ettim tatlım :)

    YanıtlaSil