7 Şubat 2013 Perşembe

Alışverişim #2

Dün hava çok güzeldi. Moleküler biyolojiden kalmıştım, girdiğim bütünlemenin ardında ne yapsaaak ne yapsak diye düşündük.  Mangal yapalım dedik, gittik Sarnıç'a. Ardından da Optimum'a girdik. Akşam eve geldiğimde yorgunluktan ölüyordum ama çok güzel bir gün geçirmiş oldum:)
Neler almışım bakalıım...

Uzun zamandır merak ettiğim Maybelline gel eyeliner ve Flormar rujları edindim :) Övüldüğü kadar varmış.

Soldaki ruj: Deluxe Cashmere serisinden DC26
Fiyatı:15.50
Sağdaki ruj: Deluxe Shine serisinden D32
Fiyatı:13.50


Maybelline Gel Eyeliner 01 Black 
Gerçekten çoook ama çok merak ettiğim bir üründü, eve geldiğim gibi hemen denedim. Fırçasına Ba-yıl-dım. Kullanımı gerçekten çok rahat, istediğim kalınlıkta çizgiler çekebiliyorum.
Fiyatı:24.99

Loft'tan aldığım bu babetler mis gibi oldu. Fiyatı 19.90.
İndirime girince hiç kaçırmadım :)
Loft'tan bir de t-shirt aldım, koysam mıı koymasam mı kararsız kaldım, poşet içinde o kadar kırışmış ki fotoğrafta flaşla birlikte çok kötü gözüktü. Son olarak S bedeni kalmıştı, fiyatı da 39.90dan 9.90a düşmüştü, kaçmazdı . :)

Bu çantayı Mudo'dan aldım. Çok severek aldığım bir çanta oldu kendisi. Hevesle kullanılmayı bekliyor :)
Fiyatı: 119.90dan 49.95e düşmüş. 




Bu küpeler ise C&A'dan bahtıma kalanlar. Sağdaki yuvarlak küpeyi pek sevmedim ama öteki ikisinden çok hoşlanınca almamak olmazdı. 
Fiyatı: 13.90

Ayırca 3 gün önce yapmış olduğum LUSH alışverişim de bugün elime ulaştı. En kısa zamanda onları da fotoğraflayıp koyacağım. :)))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder