17 Şubat 2013 Pazar

Günün Makyajı

Günün fotoğrafı bu şekilde.
Günün makyajı ise:

Yüzümü temizleyip pure beauty bb kremimi sürüp pudraladıktan sonra göz makyajıma geçtim.
NYX far paletini kullandım.

Eyeliner olarak Maybelline şu zamanki favorilerimden.


Göz pınarlarım için essence.


Göz makyajım aynen bu şekilde.

Eyeliner kuyruk kısmını uzatmamayı tercih ettim.


Sırada ruj var. Rujum flormar cashmere serisinden.

Ardından saçlarımı düzleştirdim.

Gecenin parfümü Christina Aguilera

Ve hazırım!




Detayları çok fotoğraflayamadım fakat akşam yemeği için hazırlıklarım bu kadar.

Sevgilerle..


4 yorum:

  1. montsuz halini de çek bi dahakine

    YanıtlaSil
  2. Ama ben bloğu sevdimmm :):)
    Muhakak benim blogada bekliyorum
    http://esmerbarbie.blogspot.com/
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil