8 Şubat 2013 Cuma

Mim


Bir süre önce myownprivatenonsense tarafından mimlenmiştim, soruları cevaplayıp kendim hakkında gerçekleri yazdığım bir post hazırlamıştım. 'Yarın tam olarak düzenler, yayınlarım' deyip taslak olarak bırakmıştım. Sonra bir baktım ki unutmuşum, şimdi farkediyorum vee hemen düzenleyip yayınlıyorum:)

Öncelikle myownprivatenonsense'e çok teşekkür ediyorum:)

 Şimdi 11 soruya cevap vereyim:

1. Makyajsız da görüntünüze güvenir misiniz?

Makyajsız da kendime güveniyorum fakat dışarı çıkacağım zaman makyajsız çıkmayı pek tercih etmiyorum. En azından BB krem olur yüzümde.

2.Vücut yapınıza uygun bir giyim tarzınız, yüz ve cilt yapınıza, yaşınıza uygun bir makyaj rutininiz olduğunu düşünüyor musunuz?

Vücuduma ve yaşıma uygun giyiniyorum, bulunacağım ortama uygun olacak şekilde seçimler yapmaya dikkat ediyorum. Makyaj rutinimde de kendime uygun ürünler kullanıyorum.

3.Bütün gardrobunuzu tek bir markayla donatmak, bütün kozmetiklerinizi tek bir markadan almak gibi bir şansınız olsa hangilerini tercih ederdiniz?

Bütun gardrobumu tek bir markayla donatmak istemezdim fakat kozmetikte bir marka seçecek olsam hiç kuşkusuz MAC olurdu.

4.Makyaja ilk hangi adımla başlarsınız? en son neyle bitirirsiniz?

Makyaja ilk olarak cilt temizliğiyle başlıyor, ardından nemlendiricimi kullanıyorum. Ardından da BB krem tercih ediyorum. Makyaj sonlandırmam ise rujla oluyor.

5.Size göre dünyanın en gereksiz kozmetik ürünü nedir?
Bunun cevabını bir hayli düşündüm. Hala düşünüyorum........ Bulamadım.

6.Şuna sahip olsam gözüm açık gitmez dediğiniz giysi, aksesuar yahut kozmetik ürünü hangileridir?

Hepsi benim olsun isterim :)  Birkaç şeyle sınırlayamayacağım doğrusu :))))

7.Girdiğiniz ortamda sizden daha iyi giyinmiş, daha güzel makyaj yapmış, daha alımlı bir kadın gördüğünüzde neler hissedersiniz?

Şöööyle bir süzerim. Güzelliğinden kapabileceğim birkaç tüyoyu aklıma yazarım. Ondan sonra da umursamam sanırım.

8.Giyim ve makyaj konusundaki alışkanlıklarınızı kendi zevklerinize göre mi, insanların beğenilerine göre mi belirlersiniz?

Kesinlikle kendim belirlerim. Moda olan o kadar saçma şey var ki... Kendime yakışmayan bir kıyafet, makyajla evden dışarı adımımı atamam.

9. Sizce erkekler iyi giyinmiş, güzel makyaj yapmış bir kadını diğerlerinden ayırt edebilir mi?

Öyle dikkat çeker ki, gözlerini alamazlar :) Bunun için bir kadının vücuduna göre giyinmesi, cildine göre makyaj yapması çok önemli, yine önemli bir noktaya parmak basıyoruz.

10. Giyim ve makyaj stilini beğenip taklit ettiğiniz ünlü/ünsüz birileri var mı?

Kimseyi taklit etmem çünkü bir başkasına yakışanı kendime yakıştırmadığım sürece üzerimde uygulamam, kıyafetleri görücüye çıkarmam. Fakat beğendiğim ünlüler olarak Beyonce ve Kate Middleton aklıma gelen iki isim oldu. Vücutlarına göre kendine yakışanı giydiklerini düşünüyorum. 

11. Sizce saçınız güzelliğinizin önemli bir parçası mıdır? 

Evet, bakımlı saç kadında dikkat çeken önemli unsur. 


Kendimle ilgili 11 gerçek:


-Gereksiz alışveriş yaparım.
-Çabuk sinirlenirim.
-Çok bencilim ve şımarığım. Tek çocuk olmamdan kaynaklanıyor sanırım. 
-Anneme çok düşkünüm. Benim için her şeyden önce 'aile' kavramı gelir.
-İnatçıyım. Aklıma koyduğum şey uğruna savaşırım. Elde etmeden asla pes etmem. 
-Meyve tüketmekten çok hoşlanıyorum, her türlü meyveye bayılırım.
-İnternet hastasıyım. O kadar bağımlıyım ki evet 'hasta' diye nitelendirebiliyorum.
-Kitap okumayı çok severim.
-Makyajsız asla dışarı çıkmam.
-Erkek arkadaşımla vakit geçirmekten çok keyif alıyorum.
-Çok üşengecim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder