20 Şubat 2013 Çarşamba

Ne yaptım, nereleri gezdim? / Pamukkale :)

Sınavlarımızın ardından ne yapsak nerelere gitsek diye düşünürken Pamukkale'ye gitmeye karar verdik. Arda Pamukkale'yi hiç görmemişti, ben Denizliliyim, kimbilir kaç kere gezdim fakat sevgilimle gezmek elbette ki daha güzeldi :)
O gün hava çok soğuktu, resmen dondum. Üstelik ben ne zaman Pamukkale'ye gitsem mutlaka yağmur yağar. Kara bulutlar bize gülümsedi fakat neyse ki yağmadı :) Havanın kötü olması sebebiyle fotoğraflar çok koyu çıktı.







Bu horozun içine su koyup üflediğimizde cıvıl cıvıl bir kuş sesi çıkıyor. O kadar gür sesi var ki kulaklarımız fena oldu. Yine de çok zevkli :)




Bu kırmızı su Karahayıt'ta. Aile banyoları bir hayli tercih ediliyor. Bu suyun çamur banyosu romatizma, kireçlenme, diyabet, egzama gibi çeşitli hastalıkların yanında selülit, çatlak tedavisinde ve akneleri yok etmede bir hayli yarar sağlıyormuş.








Sevgilerle..




5 yorum:

  1. Pamukkaleyle ilgili paylaşımını görünce aklıma öğrencilik yıllarım geldi :)Denizlide okurken bir kaç defa gittim.Çok güzel doğa harikası bir yer.Ellerine sağlık canım.Bu arada blogunu izleme aldım.Bana da beklerim.İstanbuldaki farklı mekan ve lezzetlerle ilgili paylaşım yapıyorum.

    YanıtlaSil
  2. bir gidemedim pamukkaleye dünya lıstesınde gorulmesı gereken yerler arasında ama ülkemızde olmasına rağmen hıc gıtmıyoruz cok ıyı yapmışsın oh sefan olsun darısı bana

    YanıtlaSil
  3. Ben çok minikken gitmiştim hayal meyal hatırlıyorum sulu horoz düdüğü :) Pamukkaleyi...Çok harika bir gezinti olmuş canım :) Çocukluğuma gittim :) Ha bu arada video artık izlenebilir konumda :) Beklerim :))

    YanıtlaSil
  4. Ben çok minikken gitmiştim hayal meyal hatırlıyorum sulu horoz düdüğü :) Pamukkaleyi...Çok harika bir gezinti olmuş canım :) Çocukluğuma gittim :) Ha bu arada video artık izlenebilir konumda :) Beklerim :))

    YanıtlaSil
  5. Neat post and love your blog... would you like to follow each other!

    My Lyfe ; My Story
    @MyLyfeMyStory 

    YanıtlaSil