9 Mart 2013 Cumartesi

BeYu Happy Nails File / Ürün Tanıtımı #2

Bu ürünü Hobi Parfümeri'den edinmiştim. Kendisinden memnun kaldığımı açıkça söyleyebilirim.
Ürünü iki aşamada kullanıyoruz:

Bu kısım tırnağımızın üzerini pürüzsüz hale getiriyor. Tırnak yüzeyini eşitliyor. Mat bir görünüm bırakıyor.

Bu yeşil kısım ise tırnağımızı cilalıyor ve parlak bir görünüm veriyor. 

Ben tırnaklarımı dinlendirdiğim, oje kullanmadığım zamanlar tırnaklarımın sönük görünmemesi için bu ürünü kullanıyorum.

Üstteki fotoğraf tırnaklarımın normal hali. 
Alttaki fotoğraf ise bu ürünü kullandıktan sonraki hali.

Umarım yardımcı olabilmişimdir :)
Sevgilerle..

2 yorum:

  1. bu markayı hiç bilmiyordum ama bu tarz ürünleri kullanıyorum ve memnunum doğrusu:)

    bu arada çekilişime beklerim:)
    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Nice post!!! would you like to follow each other with GFC and Bloglovin?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil