3 Mart 2013 Pazar

Günün makyajı, ojesi, parfümü #2

Dün arkadaşlarla Küçükpark'a Rockkas'a gittik. Eğlendiğim bir akşam oldu :) Kareli mavi gömleğimi, siyah taytımı ve siyah topuklu çizmemi görüntüleyememiş olsam da makyajım şu şekildeydi: 
  




Pure Beauty göz kremi ve Roc Hydra nemlendiricimi kullandım.

Loreal fondötenimi çok seviyorum. Renk konusunda çok hafif bir uyumsuzluğumuz var fakat bunu truematch pudramla gideriyorum. 

Rimmel Match Perfection, dibini gördüğüm bir allık! Vazgeçilmezlerimden :)

Benefit Boiing gözlerime bir baz olarak işlev gördü.
Ardından NYX far paletini kullandım.
Eyeliner ise maybelline. Fotoğrafa eklemeyi unutmuşum :(
Rimel olarak ise Rimmel markasını tercih ettim :)

Kırmızı rujum Claire'sten. Bu ruj dudaklarımı feci şekilde kurutuyor, lip balm kullanmayı unutmuyorum.
Lipgloss ise Sephora'dan. Bunu kullandığımda dudağımda ruj kalmıyor desem yeridir. Mmm tadı çok güzeeel!

Tüm makyajımı Mac Fix Plus ile sabitledim.

Günün parfümü 212 Sexy!

Ojelerim ise Nyc.

Geceden bir fotoğraf gelsin. Tabi ki Ardayla :)))


Sevgilerle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder