3 Nisan 2013 Çarşamba

MARBLE 2013 :)

27-30 Mart arasında Marble düzenlendi. Mermerle pek bir ilgim olmasa da, geçen yıl ajansa bağlı çalışırken As Arıtma'da hosteslik yapmıştım. Bu yıl ise onları ziyarete gittim. 

İlk buluşmamız davette oldu. Davet, Crown Plaza'da düzenlendi. Tek kelimeyle harika bir geceydi :)

Fotoğraflar, fotoğrafın fotoğrafı şeklinde oldu, kaliteden dolayı üzgünüm..






Standı ziyaretimiz ise son gün oldu.




Ben çok mutlu ayrıldım Marble'dan. Gelecek yılı iple çekiyorum :)

Sevgilerle..



3 yorum:

  1. Love your top & jeans!
    Would love you to check out my latest outfit post :)
    Have a wonderful weekend Hun xoxo
    http://www.intotheblonde.com/

    YanıtlaSil
  2. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Lovely greets from germany

    YanıtlaSil