2 Nisan 2013 Salı

Ne giydim, ne sürdüm, ne yaptım? Alsancak gezmesi :)

Bu ara havalar çok güzel. Hal böyle olunca gezmekten kendimizi alamıyoruz :)
Arkadaşlarla Alsancak'a gidelim dedik. Önce Alin'ste yemeğimizi yedik, ardından Öküz'e gidip birşeyler içtik:) Kıyafetim bu şekildeydi:


Montumu yanıma aldım fakat ihtiyaç bile duymadım, boşuna elimde taşımış oldum:) 


Gözlerimde bu renkleri kullandım :



Gayet eğlendiğim bir akşam oldu.
Havalar güzel olunca günlerim mis gibi geçiyor. Tabi şu ara vize dönemine girmiş bulunmaktayım.
Çalış Ümran çalış!!!!

Sevgilerle..


4 yorum:

  1. ben de şimdi alsancak'tan geldim havalar çok güzel. hafif hafif esiyor kalın bir şey giymeye ihtiyaç kalmıyor miiisss ^_^

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim ayaklarındaki babetleri ayrıca beğendim senin ayaklarında çok şirin olmuşlar güzel site ayakkabı aşıkları için daha çok post alalım yakından olsun ama lüten

    YanıtlaSil
  3. kombin ve makyaj sana çok yakışmış. :)Merhaba bloguna. sevgiler.
    merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil