30 Haziran 2013 Pazar

Deborah 24 Ore Suya Dayanıklı Eyeliner

Ben bu ürüne resmen taptım :))


İlk defa bir eyelinerı çekerken zorlanmadım!

İster ince, ister kalın.. Ucu her türlü çizgiyi çekmenize kolaylık sağlıyor. Ucu aynen şu şekilde:



Oldukça dayanıklı. Gün içinde sabit kalıyor. Yanlışlıkla gözünüze dokunsanız bile aynen yerinde duruyor :)

Ancak makyajı çıkarmak istediğinizde bir hayli zorlanıyorsunuz. Bioderma H2O bu üründe yetersiz kalıyor, ben bu sorunu Yves Rocher ile hallediyorum.

Benim uyguladığım şekli ile:



Ben bu ürünü aldığımdan beri elim başka bir eyelinera gitmedi. Severek kullanıyorum. Biterse tekrar alacağım bir ürün.


Sevgilerle..



3 yorum:

  1. Göz kalemi, eyeliner dedin mi dayanamıyorum :) Bu da aklımda o zaman, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence denenmesi gerek :D teşekkürler :)

      Sil
  2. Bende ürünü yeni aldım suya dayanıklı diye ancak göz kapağıma bulaşma yapıyor ve birde renk böyle koyu simsiyah dip eyeliner gibi değil değil mi ?

    YanıtlaSil