27 Haziran 2013 Perşembe

Garnier BB Krem - Karma ve Yağlı Ciltler

BB kremler ortaya çıktığından beri fondötenleri attım bir kenara, günlük makyajda bb kremleri kullanmaya başladım. Özel günler dışında fondöten kullanmaz oldum.
Garnierin ilk çıkardığı bb kremi kullanmış ve hiç sevmemiştim. Yeni bb kremi bloglarda okuyup ne kadar çok sevildiğini görsem de cesaret edemedim. Ancak bir yere kadarmış, sonunda aldım. Önceki bb kremden ne kadar nefret ettiysem bunu o kadar çok sevdim.


Ben renk olarak light seçtim. Ürün sarı alt tonlu ve rengi tam olarak cildime uyum sağladı, hemen bütünleşti.
Ürün orta kapatıcılıktaki fondötenle eşit düzeyde bir kapatıcılığa sahip.
Ben ürünü ellerimle uyguladığımda yeterli kapatıcılığı sağlayamıyorum bu sebeple fırçayla uyguluyorum.
Cilt tipine göre nemlendirmesi farklılık gösterecektir ancak ben altına Roc hydra+ nemlendiricimi uyguluyorum.

Burun çevremde parlama yaptı ancak burun çevrem çok yağlı, yüzümün geri kalanında bir parlamayla karşılaşmadım. Bu sorunu yalnızca burnuma pudra uygulamasıyla hallettim.

Ürünün mat bir bitişi var ancak bu sizi korkutmasın, cildinizi çok sağlıklı gösteren bir şekilde duruşu var.

Cildimde herhangi bir sivilceye neden olmadı.


Ürünün tek hoşuma gitmeyen özelliği çok akışkan olmasından dolayı her yere bulaşıyor, kapağını açtığımda hoş olmayan görüntüyle karşılaşabiliyorum. Tabi üstteki fotoğrafı tüpün ucunu temizleyip çektim.


Bileğimdeki duruşu ise bu şekildeydi.

Umarım yardımcı olabilmişimdir.

Sevgilerle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder