24 Haziran 2013 Pazartesi

Down Under Natural's Onarıcı Saç Bakım Serumu

Uzun zamandır ilk defa bir post yayınlıyorum. Sınavlar, memleket durumları ardından ev taşıma dertlerim bitti ve Denizli'ye döndüm. Tatilimi yapıyor, kafamı dinliyor ve bu arada bol bol post yazmaya çalışıyor olacağım.

Şimdi dönelim ürün tanıtımımıza.
Öncelikle benim saçlarım düz ve uzun. Boyadan da biraz yıpranmış bir durumda. Her ne kadar düz olsa da elektriklenme problemi yaşıyorum ve düzleştiriciye maruz bırakmak zorunda kalıyor-dum çünkü saçlarımı başka türlü yola getiremiyordum.


Ürün ; içeriğindeki papatya ve zeytinyağı ile nemi saça hapsettiğini ve elektriklenmeyi, kırılmayı önlediğini söylüyor. 
Ürünün kullanımında nohut kadar kullanın yazıyor ancak benim uzun saçlarıma yetmiyor, 3-4 nohutçuk kullanıyorum :))
Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri saçlarımda bir hayli düzelme oldu. Ben böyle güzel bir ürün görmedim! Daha önce şurada bahsettiğim Gliss sıvı saç kremlerini bile geride bıraktı. 


Ürün saçlarımda nasıl bir etki yarattı?
-Saçlarımın kolayca taranmasını sağlıyor, yumuşacık yapıyor. Ellerimi saçlarımdan alamıyorum!
-Saçlarımın eskisi kadar kuru olmadığını, nemlendiğini farkediyorum. Artık elektriklenme problemim SIFIR! Ayrıca saçlarımı yağlandırmıyor, ağırlaştırmıyor.
-Saçlarımı parlaklaştırıyor, güneş altında çok güzel parlayan saçlara kavuşuyorum.
-En önemlisi bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri saçlarımı deli gibi yıpratan düzleştiriciye hiç elim gitmedi. Düzleştiriciyi tamamen hayatımdan çıkardım :)

*Ürünün kırılmalara olan etkisi hakkında pek birşey söyleyemeyeceğim.
Bir buçuk aydır bu ürünü kullanıyorum, bir hayli bereketli. Anca şu kadarı bitti:


Bu arada ojelerim nasıl? Şu sıralar nail arta ilgim var, gördüklerimi deneyip yapmaya çalışıyorum :))


Umarım beğenmişsinizdir, sizler için yararlı bir post olmuştur.

Sevgilerle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder