13 Temmuz 2013 Cumartesi

Mac Fix+

Birçok kişi bu ürünü kullandı, çok sevdi, bloğunda yer verdi. Ancak aramızda hala denemeyen kaldıysa bir de benden okusun istedim :))

Mac Fix+ bir makyaj sabitleyicisi. Makyaj altına kullanıldığında ise nemi cilde hapsetmeyi sağlıyor.


Makyaj öncesinde ve sonrasında bu ürünü mutlaka kullanıyorum. 

Ben pudranın verdiği yapay mat görünümden pek hoşlanmıyorum. Mac fix+ sıkıyorum ve hemen doğal bir bitiş yakalıyorum. Benim için sabitleyici özelliğinden çok cakey görünümü alması daha önemli oldu.

Şu sıcak yaz aylarında bunaldığımda bir iki fıs sıkıyorum, mis gibi oluyor anında rahatlatıyor!

Yüzünüz ıslak olacak diye korkmayın, bu durum hemen geçiyor. Ürün hemencik kuruyor, emiliyor.

Far fırçasını ıslattığım far uygulamalarında renkler daha belli daha canlı oluyor. 

Önemli bir nokta var ki o da rimelden önce uyguluyor olmam. Rimeli ıslatıp gözüme bulaştırabiliyor, dikkat etmek lazım.


Çantamıza attığımızda sorun olmaması için kilit sistemi de koymuşlar, çok iyi bir düşünce olmuş. Çünkü ben Fix+ olmayan bir yaz düşünemiyorum. Her an yanımda taşıyorum. 




100 mllik fiyatı 53 TL. Biraz tuzlu gelebilir ancak ben bu ürünü hergün kullanmama rağmen aralık ayından beri anca bu kadarını bitirdim. Yani fiyatına göre hayli iyi bir ürün.


Sevgilerle..



2 yorum:

  1. bu üründen en kısa zamanda bende almayı düşünüyorum yazın çok güzel olmuş sevgiler:*

    YanıtlaSil