10 Temmuz 2013 Çarşamba

Sephora Alışverişi

Şuradaki Yves Rocher alışverişimin ardından Sephora'ya koştum. İyi ki koşmuşum ne güzel şeyler aldım :))


Benefit the POREfessional ; bu ürünün bloggerlar tarafından çok sevildiğini bilmek bir yana, gözenekleri kapatmak bir yana.. Kullanım sonucu gözenekleri sıkılaştırdığını okudum. Ee bu ürün alınmaz mıydı? :)) İndirimde değildi ancak görünce hemen alıverdim. Fiyatı 99 TL.
İlk düşüncelerim; gözeneklerimi kapattı ve pürüzsüz bir görünüm verdi, kadife gibi bir his bıraktı. Çok sevecekmişim gibi bir his var :)


Too Faced Glamour Dust Glitter Pigment ; 3 çeşidi vardı ve hepsi çok güzeldi! Ben Pink Fire olanı tercih ettim. Henüz kullanmadım, nasıl bir sonuç alacağımı bilmiyorum. İndirimdeydi. Fiyatı:23,95



Too Faced Full Bloom Blush ; İndirimdeki bir üründü. Ve diğer çeşitlerinin de renkleri süperdi :) Ben Who's Your Poppy? olanı tercih ettim. Sebebiyse Nars Orgasm'a olan benzerliği. Fiyatı %50 indirimle: 27,45.
İlk düşüncelerim;  Rengi kesinlikle çok güzel ve herkese uyacağını düşündüğüm bir tonda. Pigment olarak çok başarılı buldum. İçinde altın yansımaları var, yaz ayları için ideal bir allık. 




Sephora Pudra Fırçası ; her ne kadar pudra dese de ben bunu fondöten uygulaması için kullanacağım. Hatta denedim ve dedim ki "Ben bunu daha önce neden almamışım!?"
Fiyatı: 42.50



Ürünlerin yanında 3 adet tester ürün var. Hepsi parfüm testerı: 
Lady Gaga Fame
Madly Kenzo
Kenzo Homme Sport Extreme (tabi bunu Arda kullanacak :))

Ben bu alışverişimden çok çok memnun kaldım. Kesinlikle yüzümü güldürdü.

Sevgilerle..






3 yorum:

  1. Sephora fırçalarda benimde gözüm kaldı :):):)Birde yorum yaparken kellime doğrulama istiyor ,kaldırabilirseniz çok mu çok hoş olur .
    banada beklerim sevgiler :):)
    http://senistiyorruj.blogspot.com/

    YanıtlaSil