31 Temmuz 2013 Çarşamba

Watsons Alışverişi

Denizli'ye gelince yanımda birçok bakım ürünümün olmadığını farkettim.
Çünkü Antalya tatilime giderken hep seyahat boy ürünler almıştım. Tabi o ürünler bana burada yetmez diyerek soluğu Watsons'ta aldım :)

Öncelikle belirtmeliyim ki bu alışverişte hiç makyaj ürünü yok :) 




Watsons duş jelleri 1L ve 1alana 1bedava vardı. İkisinin fiyatı 8TL gibi makul bir fiyata geldi :)

Down Unders Nude Şampuan : 14.90 Bakım kremi: 16.90 gibi bir fiyattı.

Garnier ürünlerinde %25 indirim vardı ve bu üç etkili ürünü 10-12 TL gibi bir fiyata aldım.

Superdrug İntim Temizleme Jeli: 4.99

Beauty Formulas Diş Fırçaları : 3.99

Watsons Ağuz Çalkalama Suları 3TL gibi bir fiyattı. 
Buna ihtiyacım yoktu Listerine kullanıyor babam ancak ben onu ağzımda bir saniye bile tutamıyorum çok yakıyor. Bunları deneyeceğim.

30TL ve üzeri alışveriş yapana bazı ürünler indirimliydi;
Diadermine Nemlendiriciyi 22.50 yerine 6.90a almış oldum.
Kotex çeşitleri ise 1TL


Sevgilerle..



2 yorum:

  1. güle güle kullan ben de keçi sütü kokusunu çok seviyorum: mavi olanı hiç denemedim nasıl kokusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görevli bana bu ikisini gösterip en çok satılanların bunlar olduğunu söyledi. Ben ikisinin de kokusunu beğendim :) Hatta ilk olarak maviyi kullanmaya başladım bile :)

      Sil