9 Temmuz 2013 Salı

Yves Rocher Alışverişi

Yaz indirimleri başlayınca dayanamadım attım kendimi mağazalara. 
Geçen gün ilk olarak Forum Bornova'ya ardından Agora'ya gittim.
Ürünlerin güzelliği bir yana fiyatları görünce yüzüm güldü. Böyle güzel bir indirim yok! :)

İlk olarak Yves Rocher alışverişimi yayınlayayım ardından Sephora gelsin :)


Ürünlerin fiyatlarına gelecek olursak;

Kayısı çekirdeği özlü peeling : 16.90

Onarıcı saç yağı : 19.90

Organik Vücut Peelingi : 24.90

Far fırçası : 17.90


Hemencik kayısı çekirdeği özlü peeling ve far fırçasını denedim bile.
Peelinge bayıldım :)
Kullandıkça daha iyi anlar ve yazısını yazarım :)


Sevgilerle...





2 yorum:

  1. Peelingin taneleri bana çok büyük geldi küçük ve daha sık olsaymış keşke.Birde bende uzun süreli kullanımda alerji yaptı.İlk başlarda yapmamıştı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın hem yüz hem vücut için olan iki peelingin de taneleri büyük.
      Ancak ikisi de beni rahatsız etmedi, tabi daha bir kere kullandığımı düşünürsek erken bir yorum olur ürün için :) Umarım cildimde alerjik bir reaksiyon göstermez, geçmiş olsun canım

      Sil