5 Ağustos 2013 Pazartesi

Gratis Alışverişi :)

Gratiste 5-7 Ağustos tarihleri arasında %40 ve %50 indirimli ürünler olduğunu duyunca hiç durur muyum, koştum gittim Forum Çamlık'a :))

İndirime dahil olmayan bir ürün yoktu diyebilirim :)
Ürünlerin çoğu %50 indirimliydi.
Yalnızca Gratis'e ait ürünlerde %40 indirim varmış.


Ne kadar az şey almış gibi görünsem de aylardır istediğim 3 ürüne sahip oldum. 
Tabiki deee The Balm ürünleri! :) 


Bu peeling benim için vazgeçilmez. Bunu yedeklemek için aldım çünkü %50 indirimdeydi. 2-3 tane daha mı alsaymışım ki?


Denemek için aldım, başka bloglarda okuyunca cidden çok merak ettim, hemen deneyeceğim.


Bahama Mama.. Daha önce alacaktım, normalde de çok uçuk fiyatı yoktu ancak iyi ki beklemişim. 13.50 gibi mükemmel bir fiyata sahip oldum :)


Bu primer da uzun zamandır istediğim bir üründü. Sabredemedim denedim bile :)
Benefit Porefessional ile başa baş gider heralde :)
Bakalım, deneyip görelim :)


Hiç kuşkusuz beni en mutlu eden bu palet oldu. 
Fiyatı oldukça tuzlu geliyordu. Şimdi uygun fiyata sahip olduğum için çok mutluyum :))



Renkler bu şekilde.
Kesinlikle herkesin sahip olması gereken bir ürün diye düşünüyorum :))


Pamukların ayrıca fotoğrafını çekmedim. Ne gerek var? Pamuk işte :) Onu ihtiyacım olduğu için almıştım. 1 alana 1 bedava varmış. İki tane almış oldum.


Gratisten bu kadar. 
Ardından hemen Watsons'a koştum. 
Bir sonraki postta :)


Sevgilerle..


2 yorum:

  1. cok guzel seyler almışsın gyle gule kullan bana da beklerim. bende aldıklarımı paylaştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, hemen ışınlanıyorum :)

      Sil