7 Ağustos 2013 Çarşamba

Rixos Hotel Tekirova / Antalya Tatilim :))

Öncelikle hepinizin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum, sevdiklerinizle güzel bir bayram diliyorum :))
Şimdi gelelim tatilimize :)

Tatilim biteli uzun zaman oluyor, hatta bayramın 3. günü ikinci tatilimi yapmak için Kuşadası'na gidiyorum bile.
İnstagram üzerindeki Antalya fotoğraflarımı şurada paylaşmıştım.

Tatil için Rixos Hotel Tekirova'daydık. İzmir'den Antalya'ya uzanan araba yolculuğumuzun ardından otele ulaştığımızda nasıl bir oh çektim bilemezsiniz :))

İlk olarak tatilden en sevdiğim fotoğraf gelsin; 



Aslında burada telefonla kendimi çekiyordum kiii Arda da benim fotoğrafımı çekmiş :) Ardından birlikte olan bir fotoğrafımızı instagrama koyduk :)



Kremlenme, güneşten korunma çabaları..



Güneşlenme zamanıııı ! :)


Alttaki fotoğrafta hafif yanmış tenimi ve artık bana ayak uyduramayan fondötenimi görüyorsunuz.. :(





Bu elbiseyi Oxxo indiriminden 35 TL gibi bir fiyata aldım veee bu elbiseyle aşk yaşıyorum :))



İnstagramda spor yaparken olan bir fotoğrafımızı koymuştum. Bu da tenis oynarkenki halimiz :)
Tenis olur da biz kaçırır mıyız zaten? :)
Aslında tenis oynamayı bilmiyorum ancak yavaş yavaş öğreniyorum. 
O akşam hem Ardayla hem babasıyla hem kardeşiyle oynadık. 
Evet ben hep yerimdeydim hep ben oynadım :P


Biraz da otelden fotoğraflar..




Aquaparktaki hallerimiz.. Her gün gittik ve en çok eğlendiğim kısım burasıydı.





Kesinlikle çok eğlendim :) Darısı Kuşadası'na artık :)

Tekrardan bayramınız mübarek olsun:)

Sevgilerle..


2 yorum: