5 Ağustos 2013 Pazartesi

Watsons Alışverişi

Watsons birçok üründe indirim yapmışmış(?)
Gratisin ardından girdiğimden mi bilmiyorum ama Watsons indirimi bana yeterli gelmedi.

Gratis indirimi kadar olmasa da Watsons indirimleri de güzeldi.


Nivea Duşta Vücut Kremini ciddi anlamda merak ediyorum. Hemen kullanacağım.
Watsons burun bandı daha önceden kullandığım bir üründü, fiyatı da kendisi de fena değil. Yedeklemek için aldım.
Solait Güneş Koruma: 30 tl üzerine 4TL imiş , deneyeyim dedim.
Rimmel concealer deneme amaçlı.



Hem ben hem Arda, soyulabilen maskelere ikimiz de bayılıyoruz. Aslında kendimden çok sevgilimle yapmak için aldım, çok eğleniyoruz :))


Maybelline One by One maskara, maskara ihtiyacım var, denemek için aldım umarım güzeldir. Fırçası sevdiğim yapıda.


Bu rujlar harika! BAYILDIM BAYILDIM BAYILDIIIM.


Bendeki 06 Aphrodite Scarlet ve 401 Rebel Red.


Alışverişlerim bu kadar. 
Uzun bir süre kozmetik ve cilt bakımı için alışverişe ihtiyacım olmayacak gibi duruyor.

Sevgilerle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder