16 Eylül 2013 Pazartesi

Kuşadası :))

Tatilden sıkılmak olur mu?
Ne yazık ki oluyormuş..

İlk olarak Antalya, sonra Pamukkale, sonra Kuşadası, sonra İzmir derken tatil beni fazlasıyla bunalttı.
Kuşadası'nda iki hafta geçirdim, ben ki bir hafta bile dayanamayan 5 günde sıkılıp bunalan insan, iki hafta nasıl dayanmışım anlamıyorum..

Tatilimin hakkını fazlasıyla verdim, keyfime diyecek yoktu :)


Ayna fotoğraflarımız asla bitmez!:) bkz.Rixos


Voleybol oynarken ilk günden sakatlandım. Arda'ya göre miniminnacık bana göre dev gibi yara oldu. Evet, önlemim bu şekilde:) Abartmışım galiba ama o sırada çok korkmuştum, hayatımdaki ilk büyük yaraydı..


Bu fotoğrafı annem çekmiş ben çok sevdim :))


Dövme yaptırdık.. Tabi ki geçici :) Gerçeğine henüz cesaret edemiyorum. Acısından değil derdim, sonradan hoşlanmayacağım bir dövme istemiyorum..


Bu yaptırdığım şimdilik istediğim dövme. Geçici olunca çok hoş durmadı bendeki ama Ardanınkini çok beğendim :)


HLC diye bir oteldeydik. Oraya tatil için 3. gidişimdi.



Dilek Yarımadası Milli Parkı'na gittik. Denizi sabah harikaydı sonra biraz dalgalandı. Dizimdeki yaradan dolayı çok giremedim. Çünkü balıklar gelip yaramı ısırmaya başladılar, cidden çok canım yandı....

Yine de harika zaman geçirdim, orada olmak çok hoşuma gitti. Kuşadası'na bir dahaki gidişimde orada denize girmek ilk hedefim olacak!:)



Şurada görülen havuz Göl Evlerinin havuzu, sabahları harika oluyor. Aldık deniz yataklarımızı gittik, hem güneşlendik hem uyuduk :)





Bununla birlikte bir tavşanım daha var. Onlar da bize tatil boyu eşlik etti ve hiç kucağımdan inmediler:) İkisi de çok tatlı, çok seviyorum :)



Dönüşte Şirince'ye uğradık. Bunun için ayrı bir post yapmadım çünkü çekilen çok fotoğraf yok.




Tatilim bitti ve tatil postları da bu yazıyla birlikte sona erdi.
Tadı damağımda kaldı. Yazı şimdiden iple çekiyorum:))


Sevgilerle..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder