27 Eylül 2013 Cuma

MAC Brush Cleanser

Mac Brush Cleanser, makyaj fırçalarını temizlemek için tercih edilebilecek en iyi ürün. Fırçalarımı haftada bir yıkamama rağmen günlük olarak bu ürünü mutlaka kullanıyorum.

Ürün 235mL ve 35TL.
Uzunca bir süre kullanılıyor, bu açıdan fiyatını uygun buluyorum.

Bu ürünü çok seviyorum. Neden?
Fırçaları deforme etmiyor ve fırçalarım kısa sürede kuruyor.


Çeşitli kullanım şekli var. İster direkt fırçanızın üzerine dökün isterseniz spreyli şişeye koyun bir iki fıs yapın.
Ancak spreyli şişelerdekiler uygulama olarak daha kolay geliyor bana.
Seyreltebilirsiniz ya da olduğu gibi kullanabilirsiniz. Ben 1:1 oranında su koyup seyrelttim.


Çalkalayınca köpürüyor.


Ben fırçama 5-6 fıs sıktıktan sonra kağıt havlu ile temizliyorum. Havlu üzerindeki renk tam geçinceye kadar gerekirse tekrar sıkıp tekrar temizliyorum.

Sonuca bakacak olursaaaak; üstteki fotoğrafta fondötenli fırça, alttaki fotoğrafta temizlenmiş fırçayı görüyoruz.




Sevgilerle..



2 yorum:

  1. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim çok beğendim. Sizi izlemeye aldım, bana da beklerim. http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmeyi diliyorum.
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil