14 Eylül 2013 Cumartesi

Pamukkale gezintisi :)

Antalya dönüşünde misafirlerimiz vardı, hepsi o kadar değerliler ki Pamukkaleyi gezmeseler olmazdı.
Şimdiki fotoğraflar Pamukkale'den gelsin :)



Kış vakti gittiğimizde Arda'ya Pamukkale'nin üst kısımlarını gezdirmiştim, ayağımızda botlar, çizmeler olduğundan suya girememiştik, su gayet ılıktı ancak çizmelerimi çıkarmaya üşendim açıkcası :)
Bu gidişimizde antik yapıları gezmek yerine suya girdik :)







Arda bana laf anlatma çabasında :) Ne muhabbet geçtiyse artık aramızda :)


Heh! Tulumba görmeyen köylü..
Ne yalan söyleyeyim ben bunu çok sevdim:)
Şu akan suyu içebiliyorsunuz, içinde birçok çeşit mineral var.
Tadı çok iyi değildi belki katlanılırdı ancak o sıcakta ılık su içmek suyu püskürtmeme neden oldu.







Arda'nın kardeşi Burak'a böyle poz vermişiz, güzel bir fotoğraf olmuş bence :))


Eski geziler, yeni postlar.. :)
En kısa zamanda tüm postlarımı tamamlamış, gündeliğime geri dönmüş olacağım.

Sevgilerle..



2 yorum:

  1. Pamukkaleyi cok severim fotograflari gorunce yine gitmis gibi oldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denizlili olmanın avantajı.. Özleyince hemen gidebiliyorum :))
      Çok sevindim :)

      Sil