12 Ekim 2013 Cumartesi

Bayram İndirimi Alışverişi #2 Watsons, Rossmann

Geçen gün Watsonstan bayram indirimindeki ürünlerden yalnızca iki ürün alarak bir alışveriş yapmıştım. tık tık
Vaktimin kısıtlı olması nedeniyle çoğu ürüne göz atamamıştım. Bu yüzden dün alışveriş yapmak için öncelikle Forum Bornova Watsons'a gittim. Ardından Kemeraltı'na gittim; aklımda hem Rossmann'a hem Gratis'e uğramak vardı. Ancak resmen şoka girdim. Gratis'in önüne bir geldim, içeride pankartlar vardı, ne alırsan 10TL yazıyordu. Evet, çok üzüldüm ki Gratis kapanmış yerine ne olduysa birşeyler açılmış işte:(
Neyse gelelim alışverişime:


Down Under Naturals Nude Şampuan ve Saç Kremi; Bunları denediğim günden beri elim başka şampuan ve kreme gitmiyor. Çok seviyorum:)
Listerine Stay White; Listerine'den vazgeçemiyorum ancak bu ürününü yeni deniyorum.
Nivea Duşta Vücut Kremi; Çok pratik bir ürün, yedekledim.
Watsons Cep Mendilleri
L'oreal True Match Fondöten; Hayatımın fondöteni diyebilirim. Renk skalası geniş olduğu için hem cilt tonuma uyanı buluyorum hem de yapısına bayıldığım bir fondöten. Onca pahalı fondötenleri bile denedim paralar saçtım, taaa ki bu güzelle tanışana kadarmış :) %50 indirimle 20küsura almış oldum, yedekledim:)
L'oreal Studio Secrets Makyaj Bazı; Çok merak ediyordum, sonunda sahip oldum:) 
Egos wax; Arda için aslında ama ben de saçlarıma maşa yapacağım zaman kullanıyorum.


İki kozmetik ürünüyle atlattım bu indirimi, aslında seviniyorum:)


Rossmandan aldığım ürünler bu şekilde..
Makyaj temizleme pamukları, donut topuz için, tüy toplamak için aldığım ürünler, tel toka, saç köpüğü, ayak kremi gibi..
Çok detaylandıramadım, aldığım saç köpüğü ve ayak kremi görüldüğü gibi oldukça ufak boyuttalar. Deneme amaçlı aldım.


Alışverişlerim bu kadar..
Keşke Gratis'e de girebilseydim.
Şimdi gelsin bayram! :)

Sevgilerle..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder