16 Ekim 2013 Çarşamba

Bitenler, Çöpe Gidenler #2


Bee Beauty Vanilla & Cheesecake Vücut Peelingi ; Harika bir peeling. Bu kimbilir kaçıncı ürünümdü ve bittikçe almaya devam ediyorum. Yağlı bir his bıraktığını söyleyen oldukça çok kişi var ancak ürünün miktarını doğru ayarlarsanız hiç böyle bir sorun olmuyor. Bu ürünün bir postunu hazırlamalıyım kısa zamanda..

Isana İnci Özlü Duş Jeli ; Çok çok bayıldığım bir ürün değil, indirimde olduğu için deneyeyim diye almıştım. Kokusu hafif ve ferah. Özellikle almalıyım dediğim bir ürün değil, indirimde olursa tekrar alabilirim.

Oriflame Milk & Honey Gold Besleyici El ve Vücut Kremi ; Bu ürünün kokusuna resmen tapıyorum. Şu an bitirmem gereken başka kremler olduğu için bunu bir süreliğine askıya aldım ancak sonrasında bu kremden tekrar alıcam :)

Watsons Oje Çıkarıcı ; Performansından pek memnun kalmadım. Bir daha asla almam.

Down Under Natural's  Argan Yağlı Saç Bakım Kremi ; Seyahat boyu bir üründü, tatil sırasında oldukça işime yaradı. Ancak ben NUDE serisini daha çok seviyorum, argan yağı serisine geçmeyi düşünmüyorum.


Sevgilerle..


2 yorum:

  1. Gözün aydın, ben ısana duş jelelrini seviyorum aslında uygun fiyatlı ve güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fena değiller hem uygun fiyatlı ama palmolive duş jellerini daha çok seviyorum:)

      Sil