22 Ekim 2013 Salı

ÇEKİLİŞ KAZANDIM :))



Herkese merhabalar!:)
Pek Bilmişin Dünyası bloğunun çekilişini ben kazandım :) Aslında sonuç açıklanalı uzun süre oldu ama kargomun elime ulaşması bayram nedeniyle biraz geç oldu. 
Hediyelerime kavuşmayı heyecanla bekliyordum, nasıl mutlu oldum bilemezsiniz :)

Poşeti açıyorum içim kıpır kıpırrr :)

Çoğu ürün sarılıydı ve hiçbir kırılıp dökülme sorunu olmadan bana ulaştı.

Hediyelerim nelermiş bakalım :)

 

Sally Hansen Gerçek Ojeden Desenli Tırnak Bantları
Rimmel London Salon Pro 703 Rock n Rool
Maybelline Color Show 342 Coral Craze
Ojelerin rengine bayıldım, tırnak bantlarını da çok merak ettim hemen deneyeceğim:)

Watsons fırça seti 
Çanta çok tatlı, fırçalarım çantanın içine girdi bile :)

Essence xxxl shine lipgloss
Günlük olarak lipgloss tercih eden biri değilim, özel bir günümde deneyeceğim :))

City color far paleti
Essence eyeshadow
Essence stay all day krem far
Özellikle stay all day krem farı her gratiste aradım ama bulamamış şansıma küsmüştüm, sonunda benim oldu:))

Gelelim en merak ettiğime..
Vichy aqualia thermal nemlendirici
Şurada bahsettiğim üzere göz kremiyle aşk yaşıyorum, bu ürünü kullanmak için can atıyorum :) 

Nyc kohl brow/eyeliner pencil
Baya uzuuuun bir kalem, kullan kullan bitmeyecek :) 

Schwarzkopf Gliss Hair Repair Şampuan
Bir ara kullanıyordum, tekrar kullanma fırsatı doğdu :) 

Watsons ıslak mendil
Hilalciğim birçok ürünle makyajımı yaptırdı şimdi temizleme zamanı demiş bir de ıslak mendil göndermiş :)

Ayrıca Vichy testerlar :) 

Hediyelerimin hepsi çok güzel, uzun süre kullanacağım ve kullandıkça Hilal'i hatırlayacağım :))
Çekilişi kazanmamın en güzel tarafı harika bir arkadaş edinmiş olmam, kesinlikle çok mutluyum :)
Hilal'e sevgilerimi gönderiyorum :)


6 yorum:

  1. Guzel gunlerde kullan canim hepsini:)

    YanıtlaSil
  2. Canımm çok duygulandım inan ki :) İyi ki kazandın iyi ki tanıştık :) Güzel günlerde kullan hepsini güzellik <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki tanışmışız cidden :) teşekkür ederim canım :)

      Sil