21 Ekim 2013 Pazartesi

KOZMETİK,BAKIM,GÜZELLİK VE FORMDA KALMA MİMİ

Merhabalar :))
Pek Bilmişin Dünyası yapmak isteyen herkesi mimlemiş :))
Ben de katılmak, soruları cevaplamak istedim:)

1.Bloğunuzun adı ve linki:
Ümran Yanmaz umranyanmaz.blogspot.com

2.Ne kadar süredir blog yazıyorsunuz?
Epey uzun zaman önce açmıştım bloğumu, çok nadir yazıyordum ancak şimdi düzenli post paylaşmaya özen gösteriyorum.

3.Kilo problemi yaşadığınız dönemler oldu mu?
Şükürler olsun kiii böyle bir sorunum olmadı. Belki 1-2 kilo aldığım zamanlar olmuştur ama bu kesinlikle 1-2 kilo fazlam oldu anlamında değil.. Zaten kilo alsam da 'hemen diyet yapmalıyım!' moduna girmiyorum. Tekrar şükürler olsun, nazar değmesin!:)

4.Formda kalmak için nasıl bir yöntem uyguluyorsunuz?
-Bir senedir spor yapıyorum. Öncesinde de fit bir vücudum vardı ancak şimdi daha sıkı bir vücuda sahibim ve bu halimi daha çok beğeniyorum.
-Az miktarda ama çok öğün yiyorum..
-Meyve, sebze, et.. Hepsini dengeli miktarda alıyorum. Fast food değil, ev yemeklerini daha çok seviyorum.
-Su benim için vazgeçilmezdir! Her öğünümde su tüketirim. Yemekte kola, kahvaltıda çay olması beni tatmin etmez, kesinlikle su içmeliyim.
-Tatlı sevmiyorum.. Evet, yanlış okumadınız. TATLI SEVMİYORUM! Çikolatadan nefret ediyorum.....
Bence fit kalmak adına en büyük darbe tatlıyı sevmiyor olmam. Bu konuda kendimle gurur duyuyorum :))
Tatlı yiyecek olursam ise bu kesinlikle waffle oluyor çünkü meyveyi çok seviyorum:))

5.Hayatınızın herhangi bir döneminde hiç zayıflama hapı vb destek ürünleri kullandınız mı?
Hayır, kullanmadım ve asla kullanmam.Kesinlikle çok tehlikeliler! Kaç ölüm haberi okuduk bu konuda..
Zayıflama hapı dışında da herhangi bir destek ürünü kullanmadım. Spor yaptığım için proteine ihtiyacım var ancak bunu yapay ürünlerle karşılamıyorum; et ve süt ürünleri ile daha bilinçli beslenerek protein ihtiyacımı karşılıyorum.

6.Güzelliğinizle ilgili düzenli uyguladığınız bakım kürleri var mı?
Biraz sorunlu bir cildim var. Peeling,maske ve nemlendirici bir ürün benim için olmazsa olmaz..
Kış yaklaştıkça nemlendirmeye daha özen gösteriyorum. Nem maskesi ve yoğun bir nemlendirici şu ara tercih ettiklerimden.

7.Vazgeçemeyeceğiniz kozmetik ürünleri nelerdir?
Kesinlikle fondöten! Cildimdeki lekelerden gerçekten çok şikayetçiyim.
Öteki ürünler benim için çok da önemli değil.


Ben de yapmak isteyen herkesi mimliyorum ve Pek Bilmişin Dünyası blog sahibesi Hilal'e sevgilerimi gönderiyorum:))



2 yorum:

  1. Nasıl özendim sana :) Çok zıt olduğumuzu anladım bu yazıyla :) Ah keşke aynı şehirde olsak beraber spor yapsak bende bir zayıflasam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki ataman buralara olur, ne güzel olur :))) hem spor yaparız hem watsons hem gratis hem rossmann alışverişten alışverişe koşarız :P

      Sil