14 Ekim 2013 Pazartesi

Makyaj Çantamda Neler Var?

Öncelikle hepinizin Kurban Bayramı'nı kutlamak istiyorum. Umarım güzel bir bayram geçirirsiniz:))
Ben de güzel bir bayram geçirmek, annemi babamı akrabalarımı görmek ve onlarla vakit geçirmek için Denizli'ye geldim. Ve yanımda az ama öz ürün içeren makyaj çantam var. Bakalım yanımda neler getirmişim?

Malzemelerimin toplu hali bu şekilde;


Avene Nem Serumu
Vichy Göz Kremi
La-Roche Posey Nemlendiricim
The Balm Makyaj Bazı
L'oreal True Match fondöten
MAC Fix+
L'oreal Telescopic Mascara
Maybelline Gel Eyeliner
Blistex MedPlus
L'oreal Studio Secrets makyaj bazı
L'oreal Ruj
NYX far paleti
Too Faced allık
Kirpik kıvırıcım
Ve tabi kiii fırçalarım;


L'oreal Studio Secrets hakkında yazmak istediğim birşey var. Henüz iki kere kullanmış olmama rağmen bir yorum yapıcam; kesinlikle korkunç!!
İyi ki the balm makyaj bazımı yanımda getirmişim.


Sevgilerle..


2 yorum:

  1. Blistex med plus <3 ben :) avene nem serumunu oldukça merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blistex kötü anlarda kurtarıcım, dudaklarımda şu an herhangi bir sorun yok ama çatlama problemi falan yaşarsam diye getirdim:))))
      Nem serumunda bu ikinci şişem gayet memnunum, avene ürünlerini genel olarak seviyorum zaten :)

      Sil