26 Ekim 2013 Cumartesi

MISSHA PERFECT COVER BB CREAM

Merhabalar, birkaç gündür post giremiyordum. 
Farmasötik kimya laboratuvarımın başlaması ve ardından kognozi sınavımın olması nedeniyle bloğa vakit ayıramadım.

Neyse gelelim Missha Perfect Cover BB Cream yorumlarıma:)
Öncelikle bendeki ürün 23 numara.
Rengi koyu ama dağıtınca ciltle bütünleşiyor, yine de 21 numara tam bana göre olacakmış..
Denemek için 20 mL olanından aldım. Az olduğuna bakmayın uzun süre idare edecektir.


-Üründe en sevdiğim özellik fondöten kapatıcılığında olması. Normalde BB kremler anca cilt tonunu eşitler. Ancak bu ürün orta kapatıcı bir fondötenle eşdeğer.

-Spf 42 özelliği sayesinde yaz boyu rahatlıkla kullanılabilecek bir ürün. (zaten ben ayrıca güneş kremi kullanmaktan hoşlanmıyorum, bu ürün sayesinde bir taşla iki kuş..)

-Çizgilerime dolmayan bir ürünle henüz karşılaşmadım ama bu ürünle bu sorunu minimum yaşadım.

-Yarı mat bir bitirişi var,çok yağlı ciltlere uygun olduğunu sanmıyorum. Bir süre sonra T bölgemde parlama yaptı ancak pudra ile bu sorun çözülebilir. Ben ne yazık ki pudra kullanmayı sevmiyorum.

-Grimsi bir rengi var ama dağıtıldığında ciltle hemen bütünleşiyor.

-Ürünün küçük boyu aşağıdaki gibi, büyük boyu ise pompalı bir tüpte satılıyor. Hijyen olarak iyi düşünülmüş ve istediğiniz kadar ürün alabilmenize imkan sağlıyor.


Ben fırçayla uygulamaktan çok parmaklarımla dağıtmanın daha iyi sonuç verdiğini gözlemledim.
İlk olarak parmaklarımın ısısıyla cildime yediriyorum. Ardından sivilce leke vs gibi sorunlu yerlerime ince bir kat daha uyguluyorum.

Kışın rengim çok açıldığı için fondöten altına ince bir baz olarak kullanıyorum. Bu şekliyle kullanımından da çok hoşlanıyorum.


Kolumdaki duruşu yukarıdaki şekilde.. Kalıcılığının ne kadar iyi olduğu belli oluyor.

Kesinlikle denenmesi gereken bir ürün.


Sevgilerle..



7 yorum:

  1. Bundan sonra denemediysen pure beauty.yi dene canim inanilmaz memnunum ben porselen gibi bi cildim oluyo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pure beauty benim bir numaram, hem cilt tonuma da tam uyuyor kesinlikle ben de çok memnunum :)

      Sil
  2. Benim en en sevdiğim cilt ürünüm. Bende de 21 numarası var ve bir daha ki sefere 23 ü deneyeceğimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da tam 21 numarası olurmuş, 23 koyu kaldı. Bir dahaki sefer olur mu bilmiyorum çünkü 21 numarası yok hiç stoklarda :(

      Sil
  3. Ben de bir arkadaşım sayesinde her iki tonu deneme fırsatı buldum. Yapısı ve kapatıcılığı çok ıyi fakat sıcak havalarda cildime çok ağır geldiğini hissettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle bir sorun yaşamadım, belki de ince bir tabaka halinde sürüp cildime iyice yedirdiğim içindir, sorunlu olan yerlere bir kat daha sürdüm sadece

      Sil
  4. Ben de bir arkadaşım sayesinde her iki tonu deneme fırsatı buldum. Yapısı ve kapatıcılığı çok ıyi fakat sıcak havalarda cildime çok ağır geldiğini hissettim.

    YanıtlaSil