20 Ekim 2013 Pazar

RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION CONCEALER

Uzun süredir göz altlarım için kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum.
Uzun süredir kullanıyorum dediğimde çok beğendiğim anlamı çıkmasın, sadece ziyan olmasını istemiyorum..

Birçok blogta bu ürünün yorumunu okudum ve öyle almaya karar verdim. Ancak ürün beklentilerimi karşılamadı. Çünkü gözaltı çizgilerime doluyor ne yazık ki..

Göz altlarımda şükürler olsun ki morluk sorunu yaşamıyorum. Bu nedenle ürünü concealer olarak değil de aydınlatıcı olarak kullanıyorum. Hatta öyle ki göz altlarım için herhangi bir ürün kullanmadan bile rahatlıkla gezebilirim.
Bu sebeple bir çözüm buldum: Madem ki ürün çizgilere dolma yapıyor ve benim morluk gibi bir problemim yok, yeterince ince bir tabakada kullanırım. Ta daaaa! Bu noktada çizgilere dolma işini minimuma indirdim ve ürünü bitene kadar kullanabileceğim:)))


Ürünün fiziksel olarak şöyle bir sorunu var ; Fırça hiçbir işe yaramıyor.. Tüpü biraz sıkıyorum ve fırçaya gelen ürünü sürüyorum, başka bir fırçayla dağıtıyorum..


Kapatıcılığı orta.. Yoğun morluk problemi olanlar için yeterli olacağını düşünmüyorum.


Ürün, sivilce ya da lekeleri kapatmak için de kullanılır ancak benim kullandığım 100 ivory rengi cildime biraz açık kalıyor. Tam göz altlarım için uygun olan bir renk. 

Çoğu kişinin sevdiği ancak benim sevmediğim bir ürün oldu kendisi. Bir daha almayı düşünmüyorum.


Sevgiler..


2 yorum:

  1. Ah keske bende kapatici surmeden dolanabilsem :( rimmel.in wake me up serisi sanrm turuncu kapakli olan o serinin kapaticisi cok guzel diyolar umarim gelir benim icin duzgun kapaticiyi bulmak cok zor keske senn kadar sansli olabilsem bu konuda:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wake me up serisini çok merak ediyorum :) ben göz altlarımda nemsizlik çizgilerinden muzdaribim ne yazık ki benim de böyle bir sorunum var.. :/

      Sil