19 Ekim 2013 Cumartesi

VICHY AQUALIA THERMAL EYE ROLL-ON


Göz bakımına önem vermeye başlayalı yaklaşık 1 yıl oldu. Yaşım henüz 20 olduğu için bu tür bir ürüne gerek görmemiştim ancak göz altlarımda nemsizliğe bağlı çizgilenmeler farkedince hemen eczaneye koştum. Bu göz kremini de o zamandan beri kullanıyorum, şu an ikinci tüpe geçtim bile artık yorumlama zamanım geldi :))


Ürün göz altı torbaları ve morluklara karşı güçlendirmeyi ve nemlendirmeyi; ayrıca nemsizlik çizgilerinin görünümünü pürüzsüzleştirmeyi vaat ediyor.
Nazar değmesin ki benim göz altı torbalarım ve morluklarım yok, kimi zaman çok uyumaktan kaynaklı gözlerimin şiş olduğu bir güne uyanıyorum:))) Bu durumlarda kullandığımda da ciddi bir etki gözlemledim.


Ben ürünün nemlendirme kısmıyla daha çok ilgilendim. Nemlendirmesi tek başına kullanıldığında bile yetiyor ancak ben duştan sonra cildim çok kuruduğu için altına Avene nem serumumu kullanıyorum. Onun dışında sabah ve akşam rutinimde bu kremi tek başına kullanıyorum.
Öncelikle roll-on ile masaj yapıyorum ardımdan parmaklarımla iyice yediriyorum..

Oldukça ince bir yapısı var, yapışkan bir his bırakmıyor.
Roll-on yapısı göz çevresini rahatlatıyor ve göz çevrem sağlıklı bir görünüm alıyor. Makyajım için de çok iyi bir baz oluyor. 


Ben bu üründen oldukça memnunum. Başka markalardan herhangi bir göz kremi kullanmadım, şu an başka markalara geçmeyi de düşünmüyorum. Bittikçe tekrar alırım dediğim bir ürün.

Sevgiler...



6 yorum:

  1. Bir göz kremi arayışındaydım çok iyi oldu bu yazın :) O çizgiler bende belirginleşmeye başladı . Umarım bu krem işe yarar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa iyi olmuş o zaman :)Umarım işe yarar :))

      Sil
  2. Roll-on başlığı dikkatimi çekti, ben de göz kremi arayışındaydım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yardımcı olabilmişimdir :))))

      Sil
  3. peki su bazlı bir ürün mü? paylaşım için teşekkürler. Bir de yapraklara bayıldım bittim :)) ne sevimli fikir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet su bazlı, hafif bir ürün.
      http://porsukcilli.blogspot.com/ yapraklar için bu linke tık tık :))

      Sil