11 Ekim 2013 Cuma

Watsons Bayram İndirimi Alışverişi

Artık bilmeyen kalmadı 9-14 Ekim arasında bayram indirimi var.
Bugün spordan sonra Arda'yla yemek yemek için Forum Bornova'ya gittik. Ardından Watsons'a girdim ancak saat 21:30u geçmişti. Çok vaktim yoktu ve iki ürün kaptım çıktım, kasada da bir hayli sıra vardı. Yarın tekrar gitmeyi düşünüyorum:)


Aldığım ürünler;

L'oreal Telescopic Mascara
Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor

Eğer kullandıysanız ürünler hakkında düşüncelerinizi bilmek isterim. Yorumlarınızı esirgemeyin lütfen:)

Sevgilerle..



4 yorum:

  1. Gule gule kullan canım. Ben telescopic'in carbon black olanını kullanmıstım aynı fırca diye vermişleri ama fırcaları farklıymıs. Telescopic , carbon blackten daha guzel ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 farklı çeşidi vardı, ben şans eseri bunu seçtim :) bu sabah denedim beğendim canım teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Yalniz bn ojelerine bayildim bnce yazisini yazmalsn:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ojelerimi üşengeçlikten silmedim ciddi ciddi bir haftadır benimle:)))))
      Yenisini sürdüğümde bir post hazırlayayım şimdi çok bozuldu :)

      Sil