4 Ekim 2013 Cuma

YVES ROCHER Hair Repair Oil

Yves Rocher'in bu saç bakım yağını şuradaki alışverişimde almıştım.
O günden beridir kullanıyorum ve artık yorum yapabilirim:)

Çok düzenli olmasa da haftada iki defa kullanıyorum.
Duşa girmeden 15 dk önce saçlarıma istediğim miktarda sürüyorum, kimi zaman az kimi zaman yoğun..
Ardından saçlarım için şampuan, krem vs rutinine geçiyorum.
Saçlarımda yağlı bir his kesinlikle bırakmıyor.

Kokusu çok yoğun değil, ancak çok beğendiğimi de söyleyemeyeceğim. Zaten şampuanı uyguladıktan sonra o kokuyu hissetmiyorum.

Duştan sonra saçlarım ciddi anlamda yumuşacık oluyor. Krem kullandığım zamankinden farklı bir yumuşaklık ve parlaklık hissediyorum.


Silikon ve paraben içermiyor. Ben bu konularda dikkatli olmaya çalışıyorum fakat çok takıntılı değilim. İlgilenenler için ayrıca belirtmiş olayım:)



Ürün 150 mL ve fiyatı 19.90. Şans verilebilecek bir ürün. Özellikle indirim döneminde denk gelirseniz mutlaka deneyin derim.


Sevgilerle..


3 yorum:

  1. gule gule kullan. Bende aldım bu yagdan ama daha kullanmaya başlamadım bakalm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım beğenirsin canım sen de güle güle kullan :)

      Sil
  2. güle güle kullan :) bloğunu takipteyim bende beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/10/avon-rujlarim-ve-swatchlari.html

    YanıtlaSil