20 Kasım 2013 Çarşamba

BENEFIT-BENETINT

Benefit ürünlerinin hepsine bayılıyorum, hangi ürününü kullansam sanki tam bana göre.. :)
Benetint de oldukça beğendiğim bir ürün oldu.


Öncelikle şişesi, fırçası ve tamamen sıvı oluşu oje hissi uyandırıyor.
Çok hoş bir gül kokusu var.
İster yüzümüze ister dudağımızda uygulayabiliyoruz.
Uygulaması biraz zor, fırça yardımıyla yüzümüze 2-3 noktacık konduruyoruz ve parmak uçlarımızla dağıtıyoruz. Acele etmek gerek çünkü hemen sabitleniyor. Sonucunda ellerinizi yıkasanız da elinizde gün boyu biraz pembelik kalıyor.
Dudaklar için de yine birkaç damlanın ardından parmaklarımızla dağıtıyoruz.


Yanakta oldukça kalıcı, gün boyu sizinle birlikte oluyor ancak dudak için aynı şeyi söyleyemeyeceğim, kalıcılığı pek yok..
Tenimdeki duruşunu da görebilirsiniz, oldukça doğal bir pembe.


Benim oldukça beğendiğim ancak uzun zamandır bende olmasına rağmen makyajlarımda pek tercih etmediğim bir ürün oldu. Uygulama zorluğu ve parmaklarımda yıkamama rağmen hafif pembelik bırakıyor oluşu ne krem ne sıvı allık, toz allıkları tercih etmeme sebep olan bir durum.
Birazcık sabır gösterebiliyorsanız kesinlikle tavsiye edebileceğim bir ürün :)

Sevgiler..


4 yorum:

  1. Dediğin gibi doğal ve hoş bir pembelik vermesine ve görüntüsünü çok sevmeme rağmen, pratik olmamasından dolayı, benim de elim pek gitmiyor bu ürüne :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ne yazık ki pratik değil.. Geri kalan tüm özellikleri mükemmel olmasına rağmen yine de tercih edemiyorum

      Sil
  2. Goruntusu ne kadar sirin ve dogal cok begendim :) pratik olmamasi cok kotu fakat yinede denemek isterim dudaklar daha kucuk alan oldugundan belki dudakta kullanmak daha kolay olabilir alisana kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudakta pek hoş olmuyor, kalıcılığı iyi değil. Ama denenmesi gereken bir ürün :) Öncelikle standında denemeni tavsiye ederim daha iyi yorum yapabilirsin:)

      Sil