2 Kasım 2013 Cumartesi

Bitenler, Çöpe Gidenler #3


Down Under Natural's Nude Nemlendirici Şampuan ve Saç Kremi: Oldukça memnunum, bittikçe yenisini alıyorum. Ben nemlendirici olanı kullanıyorum, beklentilerimi karşılıyor. Saçlarım yumuşacık oluyor, duştan sonra da serumunu kullanıp destekliyorum.
Yves Rocher Makyaj Temizleme Köpüğü: Çok çok çok bayıldığım bir üründü ama yeniden almaya gittiğimde öğrendim ki artık üretilmiyormuş , çok üzüldüm:( Şimdi başka bir -makyaj- temizleme köpüğü arıyorum, önerisi olan var mı? :/
Syoss Renk Koruyucu Şampuan: Memnun kalmadım, fırçalarımı falan yıkadım, sonunda bitti.
Listerine Ağız Bakım Suyu: Ne colgate, oral-b vs hiçbiri listerine kadar etkili hissettirmiyor bana. Listerine devam..

Sevgilerle..



2 yorum:

  1. syoss şampuanı ben ilk kullandığım saç kremiyle birlikte çok memnun kalmıştım. sonra saç kremi bitmeden şampuan bitince tekrar aldım takım olsun die bu arada krem bitince tek şampuanı kullanınca anladım ki işin sırrı kremdeymiş. tek şampuan derimi kabuk kabuk yaptımıştı :S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa evet, bende de aynı durum oldu, artık etki etmediğini düşünmüştüm. Bende ilk olarak kremi bitti, şampuanla kalakaldım, çok vahim bir durumdu saçlarımı çok kötü yaptı. Farketmedim demek ki marifet kremdeymiş..

      Sil