15 Kasım 2013 Cuma

UP TO SİBEL'DEN BİLMİŞ KUTUM GELDİ :)

Herkese merhabalar.
Pek Bilmişin Dünyası bloğunun sahibesi Hilal'in yaptığı hediyeleşme etkinliğine katılmıştım:)
İlk defa bir hediyeleşme etkinliğine katıldım ve Up To Sibel bloğunun sahibesiyle eşleştim.
Bu etkinlik sayesinde önceden takip etmediğim blogları da inceleme fırsatım oldu ve benim açımdan mutluluk verici bir etkinlikti. Umarım diğer arkadaşlar için de öyle olmuştur :)

Benim kutumda neler vardı toplu halde gösterimi şu şekilde:

Kutumda iki bakım ürünü, iki makyaj ürünü, iki kırtasiye ürünü, bir takı, bir oje ve bir de çikolata vardı :)
Biraz daha yakından bakıp ürünlerin ne olduğunu görecek olursak...

Watsons el ve vücut losyonu: Şu an vücut için kullandığım nemlendiricim bitince buna geçeceğim.
Watsons green tea antioxidant mask: Maske yapmayı çok seviyorum, üstelik yüze direkt oturan maskeler daha pratik geliyor, bu maskeyi de daha önce denemiştim.

Pastel Profashion 4lü far: Tam da bu küçük far setini almayı düşünüyordum, kutumda görünce çok mutlu oldum:)
NYC lipgloss: Lipgloss seven biri değilim ne yazık ki ama özel günlerde ara sıra tercih ediyorum :)
Rimmel Scandaleyes maskara: Maskara konusunda çok beklentisi olmayanlardanım, her türlü maskarayla idare edebilirim, bunu da deneyeceğim.

Makas: Ben bunu çok sevdim kii :) Arkasında magnet var, hemen dolabıma yapıştırdım :)
Simli kalemler: Simli kalemler en son ortaokul yıllarımdaydı, şimdi görünce o zamanlar nasıl simli kalem hastası olduğumu hatırladım :)

Takı: Kutularımıza bir adet de takı ekleyecektik, bu da benimki :)

Flormar oje: Bu ojenin rengini çok seviyorum, daha önce de birkaç kere bitirmişliğim var, o kadar çok ojem var ki normalde bir ojeyi bitirebilen biri değilimdir, çoğuna sıra gelmiyor :)
Ülker çikolata: Şuradaki yazımda da belirttiğim gibi çikolata sevmiyorum. Ama bu hiçbir zaman yemediğim anlamına gelmiyor, çünkü şu an bu postu yazarken mideme indiriyorum bile :)

Bu etkinliğe katılan diğer blog sahibelerine hangi hediyelerin geldiğini görmek isterseniz:

Ben bu etkinlikten çok memnun oldum. Etkinliği düzenleyen Hilal'e teşekkürlerimi ve sevgilerimi iletiyorum :)


7 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan tatlım
    ne kadar hoş bir etkinlik olmuşş
    özellikle makas ve simli kalemler, hiç kırtasiye merakım bitmez benimde :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de merakım çok fazla, hala küçük çocuk gibi.. :)
      Teşekkür ederim :*

      Sil
  2. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. Etkinilkten memnun kalmana çoksevindim :) Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım, senin sayende <3

      Sil
  4. Makasa bayıldım :) Güzel günlerde kullan hepsini canım :)

    YanıtlaSil