7 Kasım 2013 Perşembe

YVES ROCHER KAYISI ÇEKİRDEĞİ ÖZLÜ PEELİNG

Herkese merhabalar.
Şu ara pek post giremiyorum. En zor laboratuvar zamanımdayım çok yoruluyorum, neyse ki gelecek hafta bitiyor.
Bugün çok severek kullandığım bir üründen bahsedeceğim.
Bu peelingi Yves Rocher'in %50 indirimde olduğu bir dönemde 8TL gibi bir fiyata almıştım. Normalde 16TL ve kesinlikle fiyatını hakediyor. Uzun zamandır kullanmama rağmen ne kadar eksildiğini fotoğraftan görebilirsiniz, yoğun kıvamda ve yeterli tanecik içerdiği için size de uzun süre gidecektir.


Öncelikle mis gibi kayısı kokuyor. Bayılıyorum kokusuna :)

Ürün, cildi arındırmayı ve sağlıkla ışıldamasını vaadediyor.
Tam da vaadettiği gibi yapıyor. Uygulamanın ardından cildim pürüzsüz, yumuşacık oluyor ve sanki cildim daha canlı gözüküyor.


Tanecikleri o kadar minik ki cildimi tahriş etmiyor. Kimi peelingler çok canımı yakıyor. 
Ve yine kimi peelingler tanecik olarak oldukça yetersizken aşağıdaki fotoğrafta taneciklerin yoğunluğunu görebilirsiniz.




Ben bu peelingi haftada 2-3 kez uyguluyorum. O kadar seviyorum ki her gün kullanasım geliyor ama bu kadar sık kullanım tahrişe neden olur ne yazık ki..
Kesinlikle çok sevdim tekrar alacağım bir ürün.

Sevgilerle..



12 yorum:

  1. Merak ediyordum teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yararlı olmuştur, sevgiler :)

      Sil
  2. Ben özellikle de kokusuna bayılıyorum. Misler gibi kayısı kokuyor. Cildime verdiği parlaklığı da çok seviyorum. Bitsin bitsin yeniden alalım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben bitsin de istemem kiiii :)
      Ama bir hayli yetecek gibi duruyor bu ürün. Taaa temmuzda almıştım

      Sil
  3. Ben de miss gibi tatlımı tatlı kayısı kokusunu seviyorum, her kullandığımda tenimi açık gösteriyor. Burnumun üstüne, yanaklarıma baktığımda sağlıklı bir parlaklık görüyorum. Yedeklemiştim iyi ki de öyle yapmışım. Dediğin gibi insan bitmesini istemiyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, çok sevilen ürünlerden biri zaten, hakkında hiç kötü birşey okumadım ya da bana denk gelmedi işte :)

      Sil
  4. Yeni post'lar yok mu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu ara çok hastayım, üstelik sınav zamanım, yataktan kalkamadım :(
      Ürün fotoğraflarım hazır duruyor, kendimi toparlayınca hemen yazıcam :)

      Sil
  5. hımmm
    peelingde garniyerden pek şaşmama ama
    sırf kayısı kokusu için bile alırım
    fiyatı da süpermiş
    haftasonu bi bakim

    teşekkürler tatlım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim pişman olacağını düşünmüyorum :)

      Sil
  6. Konuyla alakasız olacak ama canım Yves Rocher'nin Evidence Intense parfumu aldıgını soylemiştin . Kokusu kalıcı mı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben klasik evidence EDP aldım, EDT çabuk uçar gider diye. Tabi bir de vücut losyonu ve deodorantıyla kullanıyorum canım, sabahki koku akşama kadar benimle oluyor kalıcılığı baya iyi :)

      Sil