17 Aralık 2013 Salı

CLINIQUE "JENNA FOR ISTANBUL" MAKYAJ SETİ

Forum Bornova'da Tekin Acar'ın önünden geçerken gözüm indirimlere takıldı ve ne varmış diye bir bakayım dedim. Aslında aklımda kalan o kadar çok şey oldu ki katalog aldım iyice inceleyip öyle karar vericem alacaklarıma :)
Yılbaşı indirimleri yüzünden 'şunu da alayım, aaa fiyatı ne kadar ucuzlamış bunu da alayım' derken bütçeyi sıfırlayacağım :))


Tekin Acar'a ilk uğradığımda başlangıç için en kapsamlı gelen set bu oldu.



Setin içeriği şu şekilde;
Repairwear Laser Focus Eye Göz Çevresi Bakım Kremi, 5ml
Take the Day Off Göz Makyaj Temizleyicisi, 125 ml
Long Last Ruj All Heart, 4 g
4'lü Far Paleti Jenna's Essentials, 4,8 g
High Impact Siyah Maskara, 3,5 ml
Moisture Surge Ekstra Yoğun Nemlendirici, 15 ml


Ben set içerisinde en çok far paletine vuruldum :)


Paletin hem içinde hem de dışında iki adet aynası var.
Harika düşünülmüş ancak alttaki fotoğraftan da çok net görebileceğiniz gibi aynalar çabuk kirleniyor.


Ayrıca içerisinde bir adet ruj var. Toplu fotoğrafta unutmuşum şimdi aklıma gelince hemen çekiverdim :))
Ruj renk olarak beğendiğim bir tonda ancak hiç kalıcı değil.


390TL değerindeki set indirimle 129TL'ye benim oldu.
Zaten tek farın fiyatı bile 129TL ve asla bir far paletine o kadar para veremem.
Set halindeki alışverişim oldukça kârlı oldu.

Bu sete kavuşmak isterseniz Tekin Acar veya Clinique internet sitesinden sipariş de verebilirsiniz.

Aldığım ilk set ancak Tekin Acar'a en yakın zamanda yeniden uğrayacağım.

Sevgilerle.. :)



3 yorum:

  1. Güzel ve karlı bir alışveriş olmuş gerçekten, güzel günlerde kullan :)
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,

    Seni takibe aldım yazıların sayfan çok güzel. Bende bloguma beklerim.

    Sevgiler,

    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. liebster ödülü soruların seni bekliyor:)

    http://myownprivatenonsense.blogspot.com.tr/2014/02/liebster-award-discover-new-blogs.html

    YanıtlaSil