4 Aralık 2013 Çarşamba

OOTD ; ALIX AVIEN 110

Sizlere bugün 3 günlük ojelerimi göstereceğim :)) Temizlemeden önce bir fotoğraflarını çekip koyayım dedim.

Bu oje uzun süredir benimleydi ve ben çok kullanışlı bulmamıştım kendi çapımda, bu nedenle ojelerimin arasında bir yerlerde sürünüyordu. Taa ki G. on the blog! sahibesinin şuradaki postunu görene kadar.
Ne kadar yakışmış tırnaklarına bayıldım resmen ojeye, hemen ojemi buldum ve siyah renk üzerine sürdüm. 

Oje fotoğraftakinden kat kat daha güzel, tırnaklarımda harika duruyor :)
Eh biraz geç kaldım 3 gün sonucunda ojede pek deformasyon olmadan fotoğraflayabildim :)
Bu arada top coat uygulamadım bana parlaklığı bu şekilde de yeterli geldi :)

Sizler nasıl buldunuz? :)




Sevgilerle..


5 yorum:

  1. bu ojeyi bende kullanıyorum bayıla bayıla cok hos olmus :) takipteyim bende bloguma beklerm canım :)
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de hemen geliyorum :)

      Sil
  2. Cok hos olmus bayildimmm siyah okeye zaten bayilirim bide simlisi pullusu deme keyfime.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için de öyle :)) süper, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Teşekkür ederim canım sana da çok yakışmış ;)
    Kesinlikle fotoğraftaki halinden çok daha güzel kendisi :D

    YanıtlaSil