1 Aralık 2013 Pazar

Sheinside Alışverişi :)

Sheinside bir yurt dışı sitesi. Her ne kadar çoğu alışveriş artık internet üzerinden yapılsa da ben Türkiye içi bile internet alışverişi yapamıyorum. İlk defa yurtdışından bir alışveriş yaptım :))
Kıyafetlerde gözüm kaldı birazcık, ancak cesaret edemedim. Çoğu ürün bedeni bana uygun olmuyor, bir butikte ya da mağazada beğendiğim bu bana tam olur dediğim ürün bile vücuduma tam oturamayabiliyor.
Ama sheinside sitesinin güzel bir avantajı var, ürünlerin bedenleriyle birlikte göğüs bel ölçüsü gibi kriterleri veriyor. Ben yine de cesaret edemedim işte :))
Bir avantajı da ücretsiz kargo seçeneği olması. Daha erken gelmesini isterseniz ücretlendiriliyor.

Ben ilk deneme olarak iki adet ürün seçtim. 



Bakalım ürünler ne zaman elime ulaşacak :))


İnstagram : umranyanmaz

Sevgilerle..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder