15 Mart 2014 Cumartesi

Bitenler, Çöpe Gidenler #4

Herkese merhabalar :) Uzunca bir süredir buralarda yoktum ancak baharın yavaş yavaş gelmesiyle birlikte neşelendim ve enerji topladım blog dünyasına geri döndüm :))
Yazılacak, anlatılacak o kadar şey birikti ki..
Öncelikle biten ürünleri halledeyim diyorum, bloğa yazmadığım süre boyunca bitirdiğim birçok ürün oldu, onlardan kurtulmak, hepsini çöpe atmak istiyorum :))
Bir de yakın zamanda bloga geri dönüşümü kutlamak, ufak bir çekiliş yapmak istiyorum:)


Colgate MaxBeyazlık: Kendisi bildiğimiz diş macunlarından biraz farklı, tüplü formda değil açıkçası ambalajı biraz farklı ve hoş geldi ancak beyazlatma adına hiçbir artısını görmedim.
Avene Termal Su: Bittikçe alıyorum. Şu an 300mLlik büyük boyu var elimde ancak bu küçük boyundan da tekrar alacağım, çantaya atıp çıkmalık harika oluyor; hele de yaz yaklaşıyorken çantadan eksik etmemek lazım! :))
Yves Rocher Sebo Spesific Yüz Temizleme Jeli: Denediğim süre içinde oldukça memnun kaldım; yağlı ve karma ciltler için ideal ancak sivilce problemi yaşıyorsanız uzak durmanızı öneririm çünkü içerisinde peeling kadar yoğun olmasa da partikül bulunduruyor. Sivilcelerinizin yayılmasına neden olabilir. Toniği ile beraber almıştım, o henüz bitmedi. Sivilceli zamanlarımda toniği çok işe yarıyor, alkol içeriyor ve sivilcelerimi harika bir şekilde kurutuyor, yağlı ve sivilceli ciltler için toniğini tavsiye edebilirim.
Listerine Stay White: Listerine delisi oldum çıktım birçok ağız bakım suyu kullandım ancak Listerine bir başka :)) Ancak diş beyazlatma konusunda etkisini görüp göremediğime dair birşey söyleyemeyeceğim ne yazık ki dikkatli bir şekilde gözlemleyemedim.


Bu fotoğraftakiler ise direkt çöpe gidenler. Çekmecelerin arasından çıktılar kimbilir ne zamandır oradalar. Kullanım süreleri çoktan geçmiştir. Avon göz makyajı temizleyicisi fiyata göre fena olmayan bir ürün. Yağlı bir his bırakıyor. Ancak benim gözlerimi çok yakıyordu yine de kullanıp seveni fazla sanırım.
Gülsarayı ürünlerini gördüğünüz anda kaçın derim. Hijyen sıkıntısı yaşayan bir marka. Bu markanın neredeyse tüm ürünleri 'mikrobik' çıktığı için baya bir ceza yemiş bir ara haberlerde çıkmıştı. Zaten kozmetoloji dersinde  hocadan neler neler dinledik.. Bu yüzden Isparta'dan gelen hiçbir ürüne güvenesim gelmiyor..



Bee Beauty Peeling: Bayılıyorum bu peelinge. Uygun miktarda alıp kullandığınızda duş sonrasında da cildinizde yumuşaklık kalıyor. Üstelik etkisini 1 gün boyunca çok rahat hissediyorum. Ancak çok miktarda kullanırsanız yağlı bir his bırakması muhtemel.

Dermokil Cilt Bakım Maskesi: Sivilcem çıktığı zamanlarda bu maskeyi uyguluyorum ve gerçekten işe yarıyor. İlla ki bu maskeyi almak zorunda değilsiniz, kil alıp kendiniz de yapabilirsiniz. Zaten boyutu da oldukça büyük, bitmedi, uzun zaman geçti artık atıyorum.


Biten ve çöpe giden ürünler bu kadardı. Yeni yazılarımı daha sık yayınlayacağım, buraları çok özlemişim.

Sevgiler :)))



2 yorum:

  1. Gülsarayı ürünlerini almamam gerektiğini öğrendiğim iyi oldu.Bende bu ara gül suyu tarzı ürünlere sardım çünkü..Yenileri gelsin o halde :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki derste gördüklerimizden sonra hiçbir ürüne güvenesim gelmiyor. Bu aralar biraz tuzlu olan ama güvendiğim markalara yöneldim açıkçası..:))

      Sil