24 Nisan 2014 Perşembe

ALIŞVERİŞ: GRATIS-DOUGLAS


Herkese merhabalar :)
Son zamanlarda kendimi kozmetik diyetine soktum resmen. Aslında kozmetik alışverişine eskisi kadar meraklı değilim desem daha doğru olur. 
Denediğim her yeni ürüne bir reaksiyon göstermemden dolayı ürün değiştirip durmayı bıraktım artık. 
Cildime iyi gelen ürünleri kullanıyorum ve ürün seçerken çok dikkatli davranıyorum.

Tüm bu durumlarla birlikte geçen gün Douglas ve Gratis'ten ufak bir alışveriş yaptım.


Evet bunlar Douglas alışverişimden :))


Estee Lauder kutusunun içinden gördüğünüz gibi iki ürün çıktı. Biri antiaging göz kremi ve biri double wear concealer. Asıl ilgimi concealer çekti ve aldım. Göz kremini anneme veririm diye düşünüyorum henüz yaşım için gerek görmüyorum. Fiyatı 25 TL :))



Clinique Chubby Stick Plumped up Pink
Bu ürün meme kanserine karşı katkıda olmak amacıyla üretilmiş. Normalde 54 TL sanıyorum chubby stick fiyatları. Bu ürün 50TLydi ve chubby stickler arasından istediğim renk olanıydı :)) Son kalmıştı hemen kaptım.
Birkaç gündür sürekli kullanıyorum aşık oldum :))


Gratis alışverişimin ilk güzelliği:))
RT pudra fırçası.
RT fırçalarla tanıştığımdan beri başka hiçbir fırçaya elim gitmedi ve tüm fırçalarına sahip olmak istiyorum. Sıradaki pudra fırçası olsun dedim ve hemen kaptım :)


Garnier Makyaj Temizleme Suyu
Bloglardan okuduktan sonra merak edip aldım. Denemeye başladım bile:))


Bakalım bir sonraki alışverişim ne zaman olur, şimdilik bu kadar alışveriş bana yeter:))


Sevgiler..



9 yorum:

  1. Su an cok sasirdim . Estee lauder concealer 25 lira miydi :o ciddi olamazsin. Eger oyleyse su an kosa kosa douglas'a gidebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma ben de çok şaşırdım hatta çok komik bir durum oldu. Bu iki ürünü koymuşlar kasanın yanına, dedim fiyatları ne kadar, 25 tl dedi, tamam ben concealer alayım dedim. aslında ikisinin birlikte fiyatı 25 tlymiş :) koş kap hemen bir tane vallahi kaçmaz :D

      Sil
  2. Emin misin ?Este Lauder dan 25 liraya hem göz kremi hem kapatıcı.
    Seyehat boy filan mı bunlar ?
    Birde renk seçeneği varmıydı.
    Birde hangi şehirdeydin?
    Burda douglas yok ama harbi harbi 25 liraysa alcak birini bulurum :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım baya küçükler. Cevap vermek için geç kaldım k.bakma İzmir'de değildim yanlış bir cevap vermek istemedim :))
      Concealer 1.9 ml
      Göz kremi 5 ml :))
      İzmirden forum bornovadaki douglastan aldım :))

      Sil
    2. Tüh ya ! Görüomusun bende ki şansı.Hiç arkadasım,akrabam yok oralarda aldıracak :(
      çekilişe katılayım,belki bana çıkar

      Sil
  3. Hala var midir ? Ay su an cildirdim. Goz kremi nasil tatlim. Kac ml :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kremi 5 ml, concealer 1.9 ml :))
      Stoklarla sınırlı forum bornovaya baktım bugün 20 tane falan kalmış :)

      Sil
  4. Ay Header´in cok güzelmis, yani SEN cok güzelmissin, masallah :) Estee Lauder´in Concealerini bende cok merak ediyorum, ama kirisikliklara toplanir diye almadim simdiye kadar, senin yazini merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Ben de henüz kullanmadım bakalım nasılmış :))

      Sil