29 Nisan 2014 Salı

ALIŞVERİŞ

Herkese merhabalar!:))

Bugün biraz alışveriş yaptım rahatladım derken eve geldim bir baktım ki aliexpress ve sammydress kargolarım gelmiş.
Nasıl mutlu oldum anlatamam :))

Bugün yaptığım alışveriş genellikle spor içindi.
Nike, Colins ve Adidas üzerine oldu. Spor kıyafetlerini Barçın'dan aldım, baya indirime girmişlerdi çok da beğendim :))
Ayrıca spor için yeni bir eldivene ihtiyacım vardı, eski eldivenimden çok memnundum aynısından buldum süper oldu:))


Gelelim beni karşılayan kargolarımaaa :))


Bu çantayı aliexpressten aldım.
Fotoğraf neden ters oldu anlamadım çok uğraştım düzeltemedim :(
Çanta göründüğünden daha hoş.
İncelemek isterseniz : burada


Bunlar Magic Air Bra Ped
Gerçekten büyük fark yaratıyor incelemek isterseniz burada
Ayrıca fotoğrafını çekmeyi unutmuşum saçlarım hiç kıvırcık olmuyor ama bir deneyeyim diye şuradaki süngerden aldım:))


Bu ürünün benzerini soniatlevfitness videolarında görmüştüm. Çok istiyordum ve aldım. İncelemek isterseniz burada.


Aliexpress ve sammydressten oldukça memnunum.
Mesela daha önce oasaptan alışveriş yapmıştım ve kargom gelmiş hatta geri gönderilmiş. Mail attım dönüş yapmadılar!! Kesinlikle bir daha tercih etmeyeceğim.
Sizler de alışverişlerinizde dikkatli olun çok pahalı ürünler almayın ki üzülmeyin :))

Bu arada dün bir çekiliş başlatmıştım, katılmak isterseniz burayı tıklamanız yeterli.


Herhangi sorun ve önerileriniz için mail adresim: umranyanmaz@gmail.com

Instagram hesabım : http://instagram.com/umranyanmaz


Sevgilerle..



3 yorum:

  1. güle güle kullan canımm :))

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan :) aliexpressten çantan kaç günde geldi ?

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan, canta cok güzelmis, cokda degisik bir tarzi var, begendim :)

    YanıtlaSil