19 Nisan 2014 Cumartesi

L'oreal Elseve Extraordinary Oil


Herkese merhabalar :))
Şurada bahsettiğim ve severek kullandığım Down Under Natural's serumumun bitmesine yakın zamanlarda Loreal bu saç bakım yağını piyasaya sürdü. Bloglardan takip ettiğim kadarıyla genel olarak sevildiğini gördüm ve denemek istedim.


Alalı bir hayli oluyor. Zaten kullandığım miktarı da görebilirsiniz. Yorumlamak için yeteri kadar kullandım:))
Öncelikle söylemeliyim ki ben bu ürünü çok sevdim. Önceki saç serumumdan da memnun kalmıştım, bundan da oldukça memnunum hatta bir tık öne geçtiğini de söyleyebilirim.

Bu bakım yağını 3 adımda uygulayabiliyorsunuz:
-Şampuanlama öncesi yoğun besleme için
-Tarama öncesinde saçı yumuşatmak ve taramayı kolaylaştırmak için
-Şekillendirme sonrası son bir rötuş için


Ben nasıl kullanıyorum? 
Açıkçası şampuanlama öncesi hiç kullanmadım. Duştan sonra ıslak saçlarıma 2 damla ürünü uygulayıp kurutuyorum. Eğer ki saçlarıma verdiği nem yeterli gelmezse ya da saçlarım hala elektriklenmiş haldeyse 1-2 damla daha uyguluyorum.

Saç diplerim yağlı olduğu için ürünü genel olarak saç uçlarıma uyguluyorum zaten asıl istediğim de saç uçlarımdaki kuruluğu gidersin. Ve ayrıca elektriklenme problemimi önlesin.. Üzerine düşen görevi baya iyi yapıyor hem elektriklenmeyi hem de kuruluğu alıyor saçlara ışıltı katıyor. 

Yağ olması sizi korkutmasın, fazlasını sürmediğiniz taktirde saçlarınız yağ içinde yüzmez, ışıl ışıl parlar. Ben de ilk başta ikilem içerisindeydim acaba saçlarımı ağırlaştırır mı, çok yağlı gösterir mi diye. Ancak öyle olmuyor merak etmeyin :))

Fiyat konusunda da cazip bir ürün. Üstelik her yerde de bulabileceğiniz bir ürün olduğu için bir artıyı daha hakediyor. 

Ben oldukça beğendim. Yeniden alırım diyorum ancak o kadar bereketli olacak ki elimdeki ürün bitene kadar yeni ürünler çıkar ve ben merakıma yenilip onları alırım heralde :) Aksi taktirde bu ürünle devam...


Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder