9 Mayıs 2014 Cuma

Alışveriş / gratis watsons indirimi

Herkese merhabalar :)) 
Watsons ve gratisin yapmış olduğu anneler günü indiriminden birçoğumuz yararlandık sanıyorum :) ben de aldıklarımı paylaşmak istedim ancak telefon üzerinden postu hazırlıyorum yanlışım olursa affedin lütfen :)) 


Genel olarak aldıklarım bu şekilde, ben hepsinden bahsetmeyeceğim ama sorunuz olursa seve seve cevaplarım :))
İlk defa the balm standı ürün doluydu. Hiç kaçırır mıyım yüz bazımı stokladım iki tane aldım ayrıca göz bazını onca arayışıma rağmen bulamamıştım bugün şanslıydım hemen aldım :))



Lorealin bu maskarasını bir bloggerın alışverişinde gördüm çok beğeniliyormuş galiba, hiç maskara ihtiyacım yokken aldım meraktan hemen açıp kullandım gerçekten harika daha önce hiçbir rimel böyle hoş göstermemişti kirpiklerimi. Ne they're real ne maybelline rocket. Bence kaçırmayın!!

Memnun kaldım bitmeye yakın elimdeki. Talan edilmişti resmen son kalanlardan birini aldım.


Bu peelingten asla vazgeçmeyeceğim :))


Aliexpress alışverişimden bu süngerlerin aynısının siparişini vermiştim tanesi 1 dolardı. Gratiste 4lüsü 3 lira :))


Mug gratisten.bence çok tatlı :))

Parfüm yves rocherden asla vazgeçemeyeceğim bir ürün daha. Evidence harikaa elindeki bitmedi ama indirimdeyken kaptım. Bende şu an 50 ml var 100 ml aldım :))

Bu hafta çok yoğundu benim için, sınavlarım ve lablarım çok ağır geldi. Ama laboratuvarların eğlenceli olduğunu söyleyelirim, augmentin krem jel falan yaptım bu hafta. Pazartesi fitil ovül falan yapacağım ihih :)) sonra daha güzelleşiyor parfüm ruj dalan yapacağız mesleğimi günden güne seviyorum tüm zorluklarına rağmen:))

Bu arada çekilişm var çok katılımcısı olmasa da benim için sorun yok şansınız çok fazla katılmak isterseniz yorum yazmanız yeterli :))

Sevgilerle..




4 yorum:

  1. Güle güle kullan aldıklarını, rimeli merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan :)) rimel yorumlarını bekliyorumm :))

    YanıtlaSil
  3. Canım guzel gunlerde kullan. Aaaa o sungerleri cok merak ettim su an :) Nasıl kullanılıyorlarr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denedim çok fena saçlarımı yoldu :( bir dahakine farklı şekilde saracağım yine aynı şey olursa kullanmam

      Sil