24 Mayıs 2014 Cumartesi

Ufak bir kaçamak : Çeşme :))

Okulun bitmesine ve finallerin başlamasına az süre kaldı. Biz de biraz rahatlama biraz da motivasyon olsun diyerek Çeşme'ye gidelim dedik.
İlk olarak Ilıca plajına ardından Altınkum plajına gittik.
Akşam ise Alaçatı sokaklarında gezdik, sonra İzmir'e döndük.
Günübirlik etkinliğimiz harika geçti, iyi ki gitmişiz :))


Cuma günü gitmiş olduğumuz için hafta içinin verdiği rahatlık harikaydı, kimsecikler yoktu. Bugün gitmiş olsak nasıl kalabalık olurdu kimbilir :)

Çok rüzgar vardı ve deniz de soğuktu, pek yüzmemize imkan vermedi. Güneşlendik. Ancak esen rüzgardan olsa gerek güneşin sıcağını hiç hissetmedik. Akşam eve döndüğümde durum vahimdi; kıpkırmızı olmuşum yanıyorum! :))





Altınkum plajında da tek biz vardık, arada gelen giden oldu ama genelde in cin top oynuyordu desem yeridir.
Deniz buz gibiydi ama üşümedim. Çünkü ayaklarım soğuktan öyle bir uyuştu ki anlatamam :))
Yine de denizin güzelliğine bakar mısınız yahu harika!!!



Arda ile ikimiz gittiğimiz için (tabi bir de etrafta fotoğrafımızı çekecek kimsecikler de olmadığından) birlikte fotoğraf çekilemedik.
Telefondan da anca bu kadar.. :))


Akşam Alaçatı da muhteşemdi. Denizi göremedik anca çarşıyı gezdik yemek yedik alışveriş yaptık.
Birlikte güzel vakit geçirdik. Ben çok eğlendim, final öncesi oldukça iyi geldi ruhuma :))

Bu arada ülkemizde yaşanan üzücü, can sıkıcı olaylardan dolayı çekilişimi düşündüğüm vakitte sonlandıramadım. Çekiliş falan hiç önemli değil benim için, umarım bir daha ülkemdeki hiçbir insanın ve ailesinin canı yanmaz.
Çekilişi pazartesi günü sonlandırıyorum.
O güne kadar şansınızı denemek isterseniz çekilişim burada

Sevgilerle..

4 yorum:

  1. Bende dűn geldim gerçekten anlatılmaz yaşanır

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bende dűn geldim gerçekten anlatılmaz yaşanır

    YanıtlaSil
  4. Ümran Hanım size bir mai gönderdim aldınız mı ?

    YanıtlaSil